390 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Про нас

  •   Шановні клієнти!!!
  • Оформляючи замовлення на нашому сайті ,ви автоматично погоджуєтеся з нашими умовами роботи.
  • Рекомендуємо перед оформленням замовлення з ними ознайомитися
  •  Спосіб оформлення замовлення  
  • Замовлення приймаються тільки через корзину сайту .По телефону, електронною поштою ,за допомогою SMS ,Viber ,Whatsapp та ін. засоби зв'язку замовлення не приймаються.
  • Всі уточнення по оформленим замовленням на сайті можна зробити в телефонному режимі, SMS ,Viber ,
  • менеджери зв'язуються тільки через мобільних операторів діють на території України.
  • E -mail замовлення не обробляються.
  • У разі якщо товарної позиції ,у вибраному вами кольорі ,на момент надходження замовлення не виявилося і є альтернатива для заміни кольору ,наші менеджери зв'яжуться з вами і уточнять можливість заміни.
  • За замовленнями які оформлені коректно (вказана вся інформація) і не виникає питань щодо наявності менеджери не зв'язуються ,одразу надсилають реквізити до оплати.
  • 1.Термін дії замовлення.
  • В розсилці смс вказаний термін дії замовлення
  • 2.Вибір розміру ,кольору
  • Шановні покупці ,в описі кожної товарної позиції вказаний розмір ,колір мінімальна кількість доступне до замовлення .Додаючи товари до свого замовлення Ви вибираєте колір ,розмір ,кількість згідно опису. Складання замовлень здійснюється згідно вибраних Вами ,і доданих в кошик
  • Товарів. Коментарі з зазначенням кольору або розміру наші менеджери в обробку не передають .Вся детальна інформація про товар вказана в описі та характеристиках ПЕРЕКОНЛИВЕ ПРОХАННЯ ознайомитися з нею перед додаванням товарної позиції для замовлення.
  • 3.Наявність товару
  • Так як наш інтернет магазин є оптовим ,база по наявності товарних позицій оновлюється щохвилини ,тому при надходженні вашого замовлення може не виявитися в наявності замовлених вами моделей .Заздалегідь приносимо свої вибачення і просимо звернути на це увагу!!!!
  • 4.Обробка замовлень!!!!
  • Після того як надійде Ваше замовлення менеджер відправляє його в обробку на склад якщо по вашому замовленню не виникло питань щодо наявності товарних позицій вам висилають реквізити для оплати з терміном дії замовлення.
  • 5.Способи оплати
  • Безготівковий розрахунок повна передоплата.
  • Накладений платіж здійснюється тільки при мінімальній передоплату у розмірі 500 грн
  • Кошти на нашу карту зараховуються із затримкою, прохання враховувати це при оформленні замовлення.
  • 6.Відправка замовлень
  • Замовлення за якими надійшли оплати до 11:00,в день відправки реквізитів відправляються в цей же день ,у разі якщо відправка замовлення переноситься в смс вказана орієнтовна дата відправки.
  • у разі якщо оплата надходить після 11:00 замовлення відправляється на слідуючий робочий день!!!
  • 7.Терміни доставки
  • По Україні посилка йде 1-3 дні .в залежності від вашого регіону і від робочого графіка нової пошти
  • Попередньо без надійшло замовлення дату надсилання ми вказати не можемо.
  • 8.Декларації
  • Декларації з відправлених посилок відправляються клієнтам на наступний робочий день після відправлення посилки до 01.11.2019 р.
  • Шановні покупці ! У зв'язку з тим, що транспортна компанія «Нова Пошта» дублює одержувачу номер ТТН. Наш інтернет магазин з 1.11.19 р не буде відправляти номери товарно -транспортних накладних, так як в цьому немає необхідності. Відправка ТТН клієнту буде відправлятися за запитом .Для цього в коментарі до замовлення вкажіть: вислати ТТН. Рекомендуємо встановити додатково додаток нової пошти через яке Ви будете обізнані інформацією про відправку в найкоротші терміни.
  •  
  • 9. Причини скасування замовлення
  • Своєчасно не надійшла оплата.
  • Не вдається зв'язатися з замовником протягом робочого дня після надходження замовлення.
  • Ви є клієнтом з чорного списку
  • У зв'язку з відсутністю товару на складі.
  • Замовлення із зазначенням в коментарях вибіркових розмірів скасовуються через(немає відповідності описі товарів)
  • 10.Чорний список
  • Компанія залишає за собою право скасовувати замовлення клієнтів які знаходяться в чорному списку.
  • У чорний список потрапляють клієнти за численними замовленнями яких не надходять оплати.
  • 11.Питання за отриманими замовленнями(шлюб ,пересорт і т. п)
  • Якщо у Вас виникло питання за отриманим замовленням(не вистачає замовлених позицій ,прийшов не той колір і т д...) прохання ознайомитися з інформацією на головній сторінці сайту -пункт Як оформити повернення товару
  • 12.Повернення(шлюб , пересорт ,недостача)
  • Наличие фабричного!!!!брака возможно(проверять позиции перед отправкой у нас возможности нет ,такие позиции принимаются на возврат в течении 7 дней с момента получения Вами посылки ,за недостающие позиции , пересорт  или брак ,наша компания осуществляет только перевод денежных средств ,наличие квитанции  об обратном перечислении  является гарантией того, что Вам осуществили возврат .Для оформления возврата см.пункт (как оформить возврат) на главной странице сайта. Возвраты по причине не соответствует моему представлению о товаре НЕ ОСУЩЕСТВЛЯЕТСЯ!
  • 13.Розница
  • Переконливе прохання не оформляти роздрібні замовлення ,повернення товару з причини не підійшов розмір або товар не відповідає вашим очікуванням - ні !
  • 14.Заміри.
  • Детальні заміри на будь-яку товарну позицію ви можете отримати за запитом : на e -mil, через чат на сайті, Viber.
  • 15. Дропшиппинг
  • Інформація про дропшиппинге надається за додатковими запитами
  • на e-mail vanilin - shop@ukr.net
  • 16.Транспортні компанії
  • Відправка посилок здійснюється тільки через нову пошту, самовивозу немає.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner